خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

 

با خرید نگهدارنده دمپایی دیواری ، کفش و دمپایی خود را به دیوار حمام ، دستشویی و کمد خود آویز کنید و دیگر نگران فضای کم منزل خود نباشید. هولدر دمپایی دیواری به وسیله چسب بسیار قوی که در پشت آن تعبیه شده است به سطوح صاف چسبیده خواهد شد و شما می توانید هر نوع دمپایی و کفش را به درون آن آویز کنید.این هولدر بصورت سه تایی بهم پیوسته می باشد که شما میتوانید سه دمپایی یا حوله و دستمال را به آنها متصل کنید.

 

خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

 

بعضی مواقع بعد از شستن پاهایتان در حمام و دستشویی دمپایی شما کاملا خیس شده ، اکثراٌ دوست ندارند برای رفتن به دستشویی دمپایی خیس بپوشند ، یکی از وسیله هایی که باعث گرفتن سریع آب دمپایی می شود هولدر دمپایی دیواری حمام می باشد. نگهدارنده دیواری دمپایی به گونه ای طراحی شده که به کاشی حمام و دستشویی چسبده می شود و شما می توانید بعد از شستشوی پاهایتان آن را به هولدر آویز کند تا آب دمپایی سریع تر خشک شود.

 

خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

 

از هولدر دمپایی دیواری در کمد ، جلوی درب اتاق و . . . نیز می توان استفاده کرد. بسیاری از کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند همیشه دچار کمبود فضا هستند ، با نگهدارنده دیواری دمپایی این مشکل نیز حل خواهد شد . استفاده از وسایلی که فضای کم منازل را جبران می کنند در حال حاضر بیشتر شده است . هولدر دیواری دمپایی نیز یکی از وسایل پرکاربرد در منازل آپارتمانی می باشد.

 

خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

 

اگر در دستشویی و حمام منزل شما هر یک از اعضای خانواده یک دمپایی شخصی دارند و مشکل بی نظمی آن ها شما را آزار می دهد بهترین وسیله برای نظم دهنده دمپایی های دستشویی و حمام استفاده از نگهدارنده دمپایی دیواری است که تعدادی از آن را روی دیواری حمام و دستشویی بچسبانید و هرکس دمپایی خود را درون آن قرار دهد.

 

خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

 

با قرار دادن دمپایی حمام و دستشویی درون هولدر دیواری دمپایی از پوسیدگی و قارچ زندگی کف دمپایی نیز جلوگیری خواهید کرد. دمپایی روفرشی سالن ، دمپایی های حیاط ، تراس و . . . خود را درون نگهدارنده دیواری دمپایی قرار دهید و نظم منزل خود را افزایش دهید.

 

خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

 

پشت نگهدارنده دمپایی دیواری دو عدد چسب بسیار قوی قرار گرفته شده است ، این چسب فقط به سطوح صاف چسبیده می شود ، مانند کاشی ، کمد و ...برای چسباندن هولدر نگهدارنده دمپایی به دیواری ابتدا سطح دیواری ، کاشی و . . . را به خوبی تمیز و کاملا خشک نمایید ، روکش چسب هولدر را جدا کنید و به دقت روی دیواری بچسبانید ، چسب استفاده شده در نگهدارنده دیواری دمپایی بسیار پرقدرت بوده و می توانید وزن انواع دمپایی و کفش را تحمل کند.

 

خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

 

ویژگی ها و مشخصات نگهدارنده دمپایی دیواری :

هولدر انواع دمپایی و کفشسه تایی بهم متصلاندازه : 8*25 سانتی متردارای رنگ بندی متنوعصورتی ، سبز ، آبی ، سفید ، نارنجیدارای چسب 2 طرفه بسیار قویمناسب برای حمام ، دستشویی ، کمد و . . .طراحی فانتزی و زیبا

 

خرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تاییخرید پستی  نگهدارنده دمپایی دیواری 3تایی

قیمت این محصول 30000 تومان