​​​​​​مداد رنگی 12 رنگ 2سری colores مدل elite

 

امروزه یکی از بهترین ابزارهای سرگرم کننده و مفید برای کودکان در هر سنی مداد رنگی است. استفاده از مداد رنگی علاوه بر شناساندن رنگ‌ها به کودک، به وی کمک می‌کند تا آنچه در ذهن دارد را بر روی کاغذ پیاده نماید و تخیل خود را به واقعیت تبدیل نماید.جعبه مدادرنگی colores در مدل ۱۲ رنگ تولید و با نام تجاری NEW ELITE تولید و به بازار عرضه گردیده است.

 

مداد رنگی 12 رنگ 2سری colores مدل elite

 

این ست ۱۲ تایی یکی از مدل‌های محبوب از سری مداد رنگی‌های بچه گانه در دسته ی لوازم تحریر به شمار می‌رود که با قیمتی مناسب و کیفیت بالا در این فروشگاه عرضه گردیده است.این مداد رنگی های 12 رنگ کالرز مدل نیو الایت با جعبه‌‌ی مقوایی طرح مداد رنگی بسته بندی و یکی از محصولات پرفروش در بازار لوازم تحریر می‌باشد.

 

مداد رنگی 12 رنگ 2سری colores مدل elite

 

از خصوصیات مهم این مدادرنگی مغزی‌های نرم بکار برده شده و نوک مقاوم در تولید آن‌ها می‌باشد که رنگ آمیزی و ظریف کاری در نقاشی را نیز برای کودک شما فراهم می‌کند. این مغزی‌های نرم به صورت یکنواخت بر روی سطح کشیده شده و نقشی جذاب و متفاوت نسبت سایر نمونه‌های مشابه خود بر روی کاغذ باقی می‌گذارد.

 

مداد رنگی 12 رنگ 2سری colores مدل elite

 

سایز مناسب، اشکال کارتنی و رنگی روی هر مداد، طراحی ارگونومیک (شش گوش) محافظ مغزی این مداد رنگی‌های ۱۲ رنگ نیز از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد که به سهولت در دست گرفتن (بدون تعریق بیش از اندازه دست) و استفاده آسان از آنها کمک خواهد کرد.

 

مداد رنگی 12 رنگ 2سری colores مدل elite

 

ویژگی های مهم کالا:

جعبه مداد رنگی مقوایینام تجاری: NEW ELITEتولید شده در سایز متوسطبدنه‌ای چوبی در مدل شش ضلعیدارای طراحی ارگونومیک با مغزی‌های نرمقابل استفاده در منزل، مهدهای کودک، مدرسه و …مناسب برای نقاشی و رنگ آمیزی کودکان و بزرگسالانابعاد : 0.8 × 9 × 18 سانتی‌متروزن : 65 گرمطول بدنه : 175 میلی‌مترقطر سطح مقطع : 7 میلی‌متررنگ‌های موجود در بسته 12عدد

 

مداد رنگی 12 رنگ 2سری colores مدل elite