فروش اینترنتی بیگودی مارپیچ کش دار 2عدد

خرید پستی

برای خرید پیامکی کد 19223495 را به شماره 10004410 ارسال کنید

بیگودی مارپیچ کش دار

بیگودی مارپیچ کش دار 2عدد

 

درست است که این روزها انواع متفاوتی از دستگاه های الکتریکی برای فر کردن و حالت دادن موها وجود دارد؛ اما استفاده مکرر از هرکدام از این دستگاه ها به موها به شدت آسیب می زند؛ اگر به فکر سلامت موهای خود هستید استفاده از حالت دهنده های داغ را کنار بگذارید به روش بی خطر فر کردن مو با بیگودی روی بیاورید.بنابراین اگر می خواهید با کمترین هزینه چه به لحاظ سلامت و چه به لحاظ مادی موهای تان حالت بگیرد پیچیدن با بیگودی را یاد بگیرد.

 

بیگودی مارپیچ کش دار 2عدد

 

این بیگودی های مار پیچی به دلیل طول زیادتر فر های درشت تر و با شکل زیباتری به موهای شما میبخشند.بر روی سر این بیگودی ها شیار هایی وجد دارد که یک کش مخصوص روی آن تعبیه شده و شما میتوانید بعد از پیچاندن مو دور بیگودی کش را روی آن بکشید و به سر دیگرش وصل کنید تا موهایتان سفت دور بیگودی مانده و باز نشود.

 

بیگودی مارپیچ کش دار 2عدد

 

موها با پیچاندن دور بیگودی به صورت حلقه های بسیار زیبا درمی آید و زیباتر جلوه می کند همچنین انجام یکسری شینیون ها بسیار راحت تر می شود؛ علاوه بر اینها چون بدون سشوار و دیگر وسایل حالت دهنده الکتریکی موهای تان را حالت می دهید، موها آسیب کمتری می بینند بنابراین نه شکننده می شوند و نه رنگ شان خیلی زود کدر و بی حالت می شود.

 

بیگودی مارپیچ کش دار 2عدد

 

بعد از اینکه تمام بیگودی ها را پیچیدید، بین یک تا 2 ساعت به موها اجازه دهید که فر شوند و حالت بگیرند البته برای بهتر حالت گرفتن می توانید حدود 20 دقیقه سشوار روی موها بگیرید، البته این مدت در افراد مختلف متغیر است.

 

بیگودی مارپیچ کش دار 2عدد

 

پس از مدتی که موها آماده شد، بیگودی ها را تک تک باز کنید و از ژل یا کرم مو و... برای بهتر مشخص تر شدن فرها و همچنین ماندگاری بیشتر آنها استفاده کنید و بعد بیگودی بعدی و زدن مواد و همین طور تا آخر.برای تثبیت کردن موها در آخر می توان از تافت استفاده کرد.بعد از آنکه موها را به ترتیب از جلو به سمت پشت سر به آرامی باز کردید، می توانید با انگشتان تان آنها را از هم جدا کرده و فر را طبیعی تر نشان دهید.

 

بیگودی مارپیچ کش دار 2عددبیگودی مارپیچ کش دار 2عددبیگودی مارپیچ کش دار 2عدد

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان


 

خرید پستی

برای خرید پیامکی کد 19223495 را به شماره 10004410 ارسال کنید