فروش اینترنتی ادکلن Ford Tucan Leather

خرید پستی

برای خرید پیامکی کد 1922370 را به شماره 10004410 ارسال کنید

Tucan Leather
 

ادکلن Ford  Tucan Leather

بارکد: 888066000161
تولید کننده : Ford
زمان تحویل : 1 روز
جنسیت: مردانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: ملايم و تلخ | فصل: ماه های سرد سال
بررسی تام فورد Tuscan Leather عطری مسحور کننده .
PRIVATE BLEND های رویایی FORD از سال 2007 معرفی شدند . این سری در ابتدا شامل 12 پرفیوم مسحور کننده بود که در حال حاضر به 19 محصول گسترش داده شده است .

نکته جالب در رابطه با این محصولات آن است که می توان هرکدام از آنها را جداگانه و یا در ترکیب با یکدیگر استفاده نمود ، البته اگر بتوانیم از پس بودجه خرید چند پرایوت بلند بر بیاییم ! عطرهای این سری در اندازه های 50 ، 100 و 250 میل عرضه می شوند . PRIVATE BLEND عرصه ایست که رایحه های بسیار ویژه با استادانه ترین روش های رایحه گیری حاصل می شوند . این مجموعه زاده یک نابغه طراحی رایحه های واقعی به نام تام فورد است .

چرا توسکان ؟
توسکانی ( که در زبان محلی تسکانا خوانده میشود ) یکی از مناطق کشور ایتالیاست که مرکز آن شهر زیبا و تاریخی فلورانس است که برج پیزای آن شهره خاص و عام است . کل توسکانی پوشیده از مراتع خیره کننده و طبیعت شگفت آوری ست که عامل توسعه دامداری و تولید یکی از بهترین و مرغوبترین انواع چرمهای دنیا است .

تام فورد نابغه از این نعمت طبیعت بهره جسته و یک عطر یگانه و در نوع خود بی رقیب را تولید نموده است . شما عطری پیش رو دارید که چرمی ، چوبی و دودی ست و می توان آن را عطری فاقد طعم شیرین دانست . شاهکاری که با نت دقیق زعفران ، تمشک و آویشن شروع میشود در نت میانی با ترکیب عجیب کندر و گل یاس روان آدمی را نوازش می دهد تا داستان اصلی شروع شده و پرده آخر سمفونی یعنی چرم و عود نواخته شود . این پرده از این سمفونی رویایی ساعتها چون یک اسب زیبا در عرصه مشام شما و اطرافیان خواهد تاخت .

شخصیت آن کیست ؟
یک صحنه ی رویایی ، تصورش آسان است ، یک نجیب زاده . فرقی نمی کند یک شاهزاده ی جوان اما جا افتاده ، مصمم ، خوش تیپ و یا یک خانم زیبا ، خوش پوش معقول و متفکر ، سوار بر یک اسب مادیان تیزپای زیبا ، در حال تاختن میان دشتی مملو از بوته های تمشک و پوشش گیاهی شامل آویشن و گلهای زیبای زعفران و یاس در جنگلی پر از عطر عود . این همه رایحه بی بدیل کافی نیست ! چون نم نم باران علاوه بر مراتع بر روی اسب زیبا و رویایی شما هم نشسته و عطر منحصر بفرد چرم و رایحه حیوانی را به اعماق وجود شما سرازیر میکند .

Tuscan Leather در ابتدا یک عطر خطی به نظر خواهد آمد و این به علت خلوص و کیفیت بیش از حد تصور رایحه های آن است . ولی کافیست به او فرصت دهید تا خود نمایی و شما را جادو کند . بله ! عرض اندام این محصول منحصر بفرد نیازمند زمان است . می بایست در عرصه بتازید و تمامی نت های آن را با اسب تیزپای خود طی کنید تا تمامی روایح زیبا را از مشام خود بگذارنید .

" این محصول رمزآلود ترین و اختصاصیترین و کاملترین عطر من است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم " این جمله از تام فورد است که صاحب استثنائیترین و خاصترین برند عطرسازی جهان است ، این عطر را به جرأت میتوان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی 2007 به مدت 3 سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت .

این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد دارای عطری فوق العاده خاص ، شیک با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار طولانی که این خاصیت آن به ترکیب بسیار اختصاصی این عطر متشکل از چرم و زعفران و کندر و بخور است که رایحه ای استثنائی خود را به جهانیان معرفی کرده است . در مدح این عطر بسیار عالی همین بس که یک پک 12 عددی از ترکیبات مختلف این عطر برای معرفی به عنوان هدیه به پادشاه نروژ اهدا گشت و با استقبال بی نظیر تمامی مارکت های جهان بخصوص اروپا قرار گرفت . این عطر پادشاهانه و سلطنتی در سال 2007 وارد بازار شد.

 

قیمت این محصول 150000 تومان می باشد

 

خرید پستی

برای خرید پیامکی کد 1922370 را به شماره 10004410 ارسال کنید